Babushka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Team logotyp

2 posters

Go down

Team logotyp Empty Team logotyp

Post  Roy Fri Apr 17, 2009 4:12 pm

Tanken är att vi ska få klart en logotyp för vår grupp innan milestonen. Jag har fått ansvaret att göra denna och sen kommer att göras i maya så det finns i princip inga begränsningar för vad som kan göras Wink

Här kommer två storyboards jag gjort på förslag. Jag ser gärna att ni kommer med fler förslag innan jag börjar göra något. Alternativt att vi har någon genomgång/möte dels för VAD vår grupp ska heta (verkar inte som att vi heter team babushka, eller? delade åsikter här) och om förslag. Nåväl... on to the pictures!

Förslag 1: Hjälper man varandra så går det fortare! (normalt perspektiv, vit bakgrund)
Team logotyp QkWnuutwC

Förslag 2: Irta trallar runt lite. (grodperspektiv, vit bakgrund)
Team logotyp FfWSaMWvV


Filmen ska MAX vara 20 sekunder lång och fler förslag lär jag komma på med tiden Smile
Eftersom jag inte begränsas av något direkt så tänkte jag animera deras ansiktsuttryck också om det behövs. Förslag 2 med Irta är ju bara en docka tex vilket inte bör ta allt för lång tid att animera så man kan lägga lite arbete på att animera ansiktet istället.

Roy

Posts : 51
Join date : 2009-03-11

Back to top Go down

Team logotyp Empty Re: Team logotyp

Post  Roy Fri Apr 17, 2009 5:21 pm

Ännu en.

Förslag 3: Pacman-babushka. Vit bakgrund igen. Kameravinkel kan man pröva sig fram Smile
Team logotyp LNOdWTgmY

Roy

Posts : 51
Join date : 2009-03-11

Back to top Go down

Team logotyp Empty Re: Team logotyp

Post  Tobi-chan Mon Apr 20, 2009 10:28 am

Jag tycker att förslag 1 eller 2 skulle passa bra... kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag gillar mest.
Tobi-chan
Tobi-chan

Posts : 55
Join date : 2009-03-30

Back to top Go down

Team logotyp Empty Re: Team logotyp

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum