Babushka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Grafiker (eller andra modiga 3D människor)

Go down

Grafiker (eller andra modiga 3D människor) Empty Grafiker (eller andra modiga 3D människor)

Post  Comrade.Nils. Tue Apr 14, 2009 10:42 pm

Ja, jag kan lika gärna ta å posta det jag släppte på DSU's forum här med:
---

Tjenare DSU!
Jag tänkte passa på att annonsera att det finns chans för den som vill få vara med på ett snabbt 3D jobb mot film tillgängligt nu. Filmen i fråga heter "Sektor 236" och är en Svensk skräck/sci-fi historia med bland annat Tintin Andrezon, Fredrik Dolk, Jan Johanssen och Ar. Hellquist i rollerna. Lite mer om filmen kan läsas här http://swegore.wordpress.com/2008/10/27/sektor-236-ny-svensk-skracksci-fi/

Filmen är snart färdigställd, men till en scen behövs det hjälp med en 3D modell. Scenen består av att ett stort energi-klot passerar över ett fält, scenen är filmad, effekter att lägga skapas av andra, men själva klotet saknas. Den beskrivningen jag fått av klotet är något i stil med energiklotet från Terminator 2's intro, eller en "manga-energiboll".

Men bråttom är det, killen jag snackat med sa att det bara är 2 veckor innan de måste ha grejerna klara. Så om någon känner sig lockad, tveka inte, skulle de få mer än ett klot att välja på blir de ju inte direkt ledsna för det. För att visa intresse eller få mer information och detaljer, kontakta Jonas Wolcher mer email på too86entertainment@gmail.com
Comrade.Nils.
Comrade.Nils.

Posts : 30
Join date : 2009-03-29
Location : Bortom fabriken

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum